print deze paginagroter lettertype kiezen

Prestatiemodule ‘Service en bereikbaarheid’

Wij werken volgens de prestatiemodule ‘Service en bereikbaarheid van Zilveren Kruis. De module heeft als doel de bereikbaarheid van huisartsen verder te vergroten om ervoor te zorgen dat de verzekerden hun huisarts goed kunnen bereiken en daarmee niet onnodig met hun zorgvragen naar de huisartsenpost of de spoedeisende hulp (SEH) gaan. Op dit moment voldoen wij aan alle verplichte voorwaarden voor deze module. Het gaat hierbij om de volgende prestatiemodules:

  • Module A: De praktijk is 5 dagen per week geopend en zonder beperkingen te bellen gedurende 45 weken per jaar.
  • Module B: De praktijk biedt de mogelijkheid van een e-consult en online aanvragen van herhaalmedicatie in een beveiligde omgeving.
  • Module C: De praktijk biedt de mogelijkheid om online een afspraak te maken.

We streven ernaar om maximaal vijf reguliere werkdagen per jaar gesloten te zijn, bij voorkeur minder. Patiënten kunnen ons op werkdagen (van 8-17 uur) de hele dag bellen. In uitzonderingsgevallen (bijv. vaccinatiecampagnes) kan ons antwoordapparaat tijdelijk aangezet worden, voor spoed zijn we altijd bereikbaar.

Via de patiëntenomgeving op onze website kunnen patiënten online een afspraak maken en ook herhaalmedicatie of een eConsult aanvragen.

Voor het klantenervaringsonderzoek werken wij met Qualiview van het bedrijf Qualizorg. Patiënten die aangegeven hebben deel te willen nemen, zullen maximaal 1 keer per jaar benaderd worden voor een enquête.

  Terug naar boven

zoeken

Interieur pand
Reanimatietraining
Teamuitje