print deze paginagroter lettertype kiezen

Prestatiemodule ‘Service en bereikbaarheid’

Wij werken volgens de prestatiemodule ‘Service en bereikbaarheid van Zilveren Kruis. De module heeft als doel de bereikbaarheid van huisartsen verder te vergroten om ervoor te zorgen dat de verzekerden hun huisarts goed kunnen bereiken en daarmee niet onnodig met hun zorgvragen naar de huisartsenpost of de spoedeisende hulp (SEH) gaan. Op dit moment voldoen wij aan alle voorwaarden voor deze module. Het gaat hierbij om de volgende verplichte en optionele prestaties:

Verplichte prestaties

  1. De praktijk is vijf dagen per week zonder onderbreking geopend en zonder beperkingen te bellen gedurende 45 weken per jaar.
  2. De praktijk voert een gevalideerd klantenervaringsonderzoek uit en maakt resultaten via de praktijkwebsite bekend.
  3. De praktijk biedt de mogelijkheid van e-mailconsult en het online aanvragen van herhaalmedicatie.

Optionele/aanvullende prestaties

  • Digitaal afspraken maken
  • Ochtend-, avond-/weekendspreekuur

We streven ernaar om maximaal vijf reguliere werkdagen per jaar gesloten te zijn, bij voorkeur minder. Patiënten kunnen ons op werkdagen de hele dag bellen.

Via de patiëntenomgeving op onze website kunnen patiënten online een afspraak maken en ook herhaalmedicatie of een eConsult aanvragen.

Voor het klantenervaringsonderzoek werken wij met Qualiview van het bedrijf Qualizorg. De implementatie van de HIS-module om de klantervaring te monitoren is eind 2015 in gang gezet. Doel voor de komende beleidsperiode is om na de implementatie en de test zo snel mogelijk patiënten te laten deelnemen aan de enquête. Patiënten die aangegeven hebben deel te willen nemen, zullen maximaal 1 keer per jaar benaderd worden voor een enquête over de betreffende praktijkmedewerker.

  Terug naar boven

zoeken

Interieur pand
Reanimatietraining 2017
Teamuitje 2017